منتديات مصرية

منتديات مصرية ثقافية سياسية اجتماعية متطورة
 
الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة
goweto_bilobed رتب و القاب للأعضاء بالمنتديات جديدة جدا الثلاثاء 13 نوفمبر 2018, 3:43 pm من طرف خميس الصيادgoweto_bilobed لقب المدير العام فى المنتدى للبنات فقط الثلاثاء 13 نوفمبر 2018, 3:32 pm من طرف خميس الصيادgoweto_bilobed وسام التميز الذهبى لاعضاء المنتدى الثلاثاء 13 نوفمبر 2018, 2:20 pm من طرف خميس الصيادgoweto_bilobed لقب صاحب الموقع مالك المنتدى تاج ذهبى متحرك نجوم متلألأة الثلاثاء 13 نوفمبر 2018, 2:09 pm من طرف خميس الصيادgoweto_bilobed صور مجموعات اعضاء المنتديات بشكل جديد الثلاثاء 13 نوفمبر 2018, 2:06 pm من طرف خميس الصيادgoweto_bilobed وسام العضو الغامض حصريا فى منتديات مصرية الثلاثاء 13 نوفمبر 2018, 2:02 pm من طرف خميس الصيادgoweto_bilobed صور القاب للاعضاء فى المنتدى الثلاثاء 13 نوفمبر 2018, 2:00 pm من طرف خميس الصيادgoweto_bilobed لقب ذهبى ناعم لاعضاء المنتديات الثلاثاء 13 نوفمبر 2018, 11:42 am من طرف خميس الصيادgoweto_bilobed صور القاب لاعضاء المنتدى الخميس 01 نوفمبر 2018, 9:07 am من طرف خميس الصيادgoweto_bilobed لقب ذهبى بدون حقوق جاهز للكتابة عليه الخميس 01 نوفمبر 2018, 8:56 am من طرف خميس الصياد

منتديات مصرية :: منتديات بحبك يا بلادى :: الركن العام

شاطر
الجمعة 10 فبراير 2017, 4:59 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

مشينا كتير وكتبنا كتير ولدينا كتير فى عالم المنتديات وتركنا بصمه لالالالا بصمات لموضوعات متميزه
 والمهم فيها انه موضوعات حصريه كانت باقلامنا تكتب لاول مره فى عالم النت وعلى الشبكه العنكبوتيه
سوف اضع منها ما يمكن واختيار اجملها تميزا وغرض وهدف ....ومعها بعض الردود المتيزه من كل موضوع...
 محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه







توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:01 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

[size=32]تارخ المصرى أفندينا
كتبه ليدر
17/7/2015
[/size]

 
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
النهاردة خطر على بالى احكى لكم تاريخ منتديات المصرى افندينا
ازاى الفكرة بدأت و ازاى اتطورت ...
البداية كانت حوار بينى و بين الحاج محمد رمضان
الحاج كان بدأ يتضايق من المنتديات و مشاكلها و الدوشة اللى بتعملها الإدارات مع الأعضاء
و الحركات النص كم و الكلام اللى مش مظبوط
فقلت يا حاج ما تكبر دماغك من الافلام دى كلها و اعمل لك منتدى تكون فيه حر نفسك ......
الفكرة شغلت الحاج و بدأ يفكر فيها باهتمام .
و فى يوم من الايام كان بيكلم احمد شيكو
فاحمد قال له انا اعمل لك منتدى فى يومين بأقسامه بحاله بماله و ارشفهولك
و اخلليهولك زى الفل و ماتشيلش هم الكلام ده
و كلام احمد شيكو فى الحقيقة كان تنفيذ اكتر منه كلام
لأنه نفذ بالفعل و بسرعة كبيرة جدا
و نفس يوم تسليم المنتدى للحاج
كنت انا دخلت لوحة التحكم و عملت الاقسام المطلوبة
و ركبت الهاكات اللى المنتدى ممكن يحتاجها
كانت ايام لذيذة بس مرهقة جدا
كانت محتاجة مجهود كبير
عشان كده ، و لما نتكلم على افندينا لازم نتكلم عن ناس بذلت الكتير من وقتها
و عملت مجهود غير عادى و كان لها دور اساسى و محورى
فى تثبيت اسم افندينا و جذب الزوار و الاعضاء
و فى الحقيقة يا جماعة منغير الناس دى مكانش ح يكون اصلا فى منتدى
فالناس دى ساهمت بشكل كبير فى صناعة افندينا
محدش يقدر يبخسهم حقهم بكل تأكيد
اول الناس دى كان ( مهندس جمال مطاوع )
كان موجود من البداية
من اول الفكرة
عطى وقت كبير للمنتدى و بذل مجهود غير عادى تقريبا تقريبا فى جميع اقسام المنتدى
بدون كلل ولا ملل
كان شريك اساسى و ممكن نقول انه صاحب المنتدى بطريقة او بأخرى مع الحاج محمد رمضان
ثوانى اعمل ساندوتش و جاى تانى
محدش يمشى






توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:02 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

نكمل كلامنا ...
و فى خلال يوم و ليلة كان المهندس جمال ملا كل الاقسام مواضيع
و بدأ يشير فى الموضوعات و ملا المنتدى زوار
بجد بجد
مهما احكى مش ح تتصوروا اللى حصل
فى يوم واحد بس يا جماعة كان عندنا موضوعات فى جميع الاقسام
و بعد حوالى يومين او تلاتة من انشاء المنتدى
كانت كل الموضوعات موجودة فى جوجل بمجهود احمد شيكو فى الارشفة
بعد كده نتكلم عن الضحكة النادرة
مش عارف اقول لكم ايه
بس كانت حاجة نادرة فعلا
كانت متواجدة فى جميع اقسام المنتدى
ردود و مواضيع و حاجة ماحصلتش بجد

عشان كده انا شخصيا بعتبرها احد اعمدة و ركائز افندينا الاصلية
اينعم هى بعدت دلوئت لكنها كانت متواجدة فى وقت كان المنتدى فى اشد الحاجة لها
و دى كلمة حق لازم اقول لها فى الحقيقة ...





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:03 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

فى الوقت نفسه كان الحاج محمد عمال يجمع فى كل مواضيعه و ينقلها هنا فى المنتدى ، و لما اتكلم عن مواضيع الحاج يعنى بنتكلم فى 500 موضوع على اقل تقدير ..
المواضيع دى فى خلال يومين تلاتة كانت اتنقلت كلها لمقرها الجديد و النهائى فى افندينا ..
طبعا غير المجهود الجبار فى دعوة الاعضاء و تعريفهم بالمنتدى ..
بعد اسبوع يا جماعة كان افندينا عامل شغل فى اليكسا اكبر بكتير من منتديات كتيرة جدا سابقاه من حيث تاريخ الانشاء !! تخيلوا ؟!!!
كان افندينا ظاهر فى جوجل و كأنه منتدى معمول من ساعة ما اخترعوا النت !!! ..
تخيلوا بئه فضل الناس دى على افندينا أد ايه ..
مهما قلت مش ح اوفى حق المهندس جمال ولا الضحكة النادرة بصراحة
بعد كده انضم لافندينا عضو انا شخصيا بعتبره برضو عمود رئيسى و مؤسس لافندينا
بتكلم عن الاستاذ سمير عثمان ..
شوفوا احصائيات المنتدى يا جماعة عشان تعرفوا انا بتكلم عن ايه
شوفوا اكثر المشاركين و اكثر الداعين ...





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:04 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



الاستاذ سمير عثمان له النهاردة فوق ال 1500 مشاركة ما بين رد و موضوع ، كل ده بيساهم كتير جدا فى بناء المنتدى بالذات لما تكون الحاجات دى من كتاباته الشخصية و مش منقولة .


الاستاذ سمير عمل كده ، تقريبا تقريبا كل المشاركات بقلمه و مافهاش حاجة منقولة .


انتوا متخيلين الاستاذ سمير عطى للمنتدى اد ايه من وقته و مجهوده ؟ ..


و مادام بنتكلم على عدد المشاركات


و مادام بنتكلم عن الحصريات


يبئى الحاج محمد رمضان لازم ياخد حقه


شوفوا احصائياته


شوفوا كتاباته


شوفوا ملفه الشخصى عشان تعرفوا كمية المواضيع و الردود اللى عملها


كل ده بجانب مسئولياته كصاحب و مدير للمنتدى .


بعد كده و فعز الفرحة بالمكان اتعرضت الشركة لمشكلة و فجأة ضاع كل شئ ..


تخيلوا يا جماعة ان الناس دى بدأت من أول و جديد


ولا كأن حاجة حصلت خااااالص


بس المرة دى كانت هند ( الضحكة النادرة ) غايبة


و قاموا التلاتة ( الحاج محمد و جمال و سمير عثمان ) مع حفظ الالقاب طبعا


بالمنتدى لوحدهم و اتعمل منتدى جديد و لينك جديد و اقسام جديدة


و بعد كام يوم كان افندينا واقف ولا كأن فى اى حاجة حصلت ..





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:05 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

[size=32] [/size]
اظن واضح من الصورة اد ايه الحاج محمد و جمال و سمير عثمان تعبوا فى المنتدى ( مع حفظ الالقاب و الاحترام للجميع بكل تأكيد ) ..
كل المشاركات دى بتحتاج وقت و بتحتاج مجهود و بتحتاج تركيز ..
كل ده عشان خاطر افندينا و عشان افندينا يكبر و يبئى له مكان محترم على النت ووسط المواقع التانية ..
لازم تعرفوا ان كل كلمة بتكتبوها و كل مشاركة و كل موضوع كأنك بتحط طوبة و بتكبر البناء ..
كل ضغطة بتغطها على اى لينك فى المنتدى ح ترجع عليك فى الاخر و منتداك ح يكبر و اسمه ح يكبر ، عشان كده مش عايزكم تبخلوا على افندينا .
عايزكم تكتبوا بأقلامكم و ترفعوا افندينا معاكم
افندينا مش ح يكبر غير بيكم
و قوة المكان و احترامه و رقيه بييجى من قوة اعضاءه و رقيهم و بيكون بالاساس من صنيع اقلامهم ..
صح ؟!




توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:07 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

 ردى محمد افندى


ربى اسجد لك شكرااااا وقفه فقت لحين ...متابع بصمت
مع تلك المفاجئة ان يسجلها هنا ليدر

رغم فاته فى الحديث اول ما قبلته فى منتدى خاص به هو قالى لك عندى هديه !!!!
منتدى باسمك !!!!
طبعارفضت لكون احب الانتشار فى منتديات انا فيها فعلا وخاصه منتديات مصريه بتاع ليدر اسما ولكنانا شريك فيه بحوارتى ومشاكلاتى ومشاحناتى معه هههههه
دى لفته فقط..





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:08 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

رد ليدر


انا بعترف فعلا انى قلت كده لكن و بكل صراحة انا مهما كنت عملت ماكانش ح يكون زى اللى شيكو عمله ابدا ..
اللى عمله شيكو كان حاجة تانية و شكل تانى و قدرات تانية خالص بصراحة ..





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:08 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

نكمل كلامنا
برضو من المؤسسين للمنتدى و من الناس اللى لهم دور كبير جدا و اساسى فى افندينا
( الخال عصمت ) .. و ميزة الخال عصمت ان كل مواضيعه حصرية ن مافهاش منقول خالص .
الراجل بيكتب بقلمه الخاص و بيحط فى المنتدى بالتالى ده بيدى ميزة كبيرة جدا للمنتدى فى جوجل اللى بيحترم الحصريات جدا جدا ..
الخال عصمت ركيزة و ركن اساسى فى المنتدى و بسبب ان بيكتب من دماغه و ما بينقلش خالص فنلائى تواجده قليل شوية لكن بصراحة افندينا ما يستغناش عن الخال صمت ابدا .





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:10 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

كتب سمير عثمان !!!


الموضوع كبير جدا من الاخ الفاضل ليدر

فهو بمثابه تسجيل لحط سير المنتدى

وليكن لى هودة

استحقاقا للحق

وتسجيلى بتلك المواضيع الرائعه التى لم ينكر فيها فيها مجهود احد

فاستوقفتنى تلك الكلمه

من عاشر الفضلاء اعدة الناس واحد منهم

واتمنى ان اكون دائما وشط هؤلاء الافاضل

اخوكم

سمير عثمان





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:11 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



جه دور الاستاذة نشوى القاضى


على الرغم من عدم تفرغها


الا انها متواجدة بثبات و انتظام


و عملت موضوع شافه لغاية دلوئت اكتر من 9000 مابين عضو و زائر


انا بينى و بين نفسى بعتبرها من الناس المخلصين


و الاخلاص ده يا جماعة صفة جميلة جدا جدا


مسئوليتها عن منتدى تانى ماخلهاش تأثر مع افندينا


و هى فى الموضوع ده كختلفة عنى بصراحة


يعنى انا كتير تلائونى بزوغ بسبب الحكاية دى


لكن الاستاذة نشوى ما غابتش ابدا


سواء فى افندينا قبل ما يقع


او فى افندينا حاليا


شكر خاص جدا و راق جدا للاستاذة نشوى القاضى





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:13 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

 كتب الخال عصمت البيلى



بالطبع احبابي كلامكم عنى جميل وراقي ورائع
بس اكبر منى واكبر من حجمي واكبر من قلمي
وزى ما قلتم عنى
حروفي حصري فعلا حصري ولا اعرف انقل ابدا لتعودى على كده وحبي لكده
وانا فى المنتدى موش عشان بكتب فيه حروفي لكنى بحب كل مافيه وبعتبرهم اهلى
وعمنا محمد العمده ده اخ وصديق ورفيق كفاح وسلاح ووجودى جنبه شيء ضرورى
وانا كل ما اعمله او ها اعمله ده واجبي وفرض عليه ولا اريد شكر عليه لان المنتدى بيتى
اللهم وفقكم وزيدكم وفرحكم اللهم امين





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:14 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



نتكلم عن الاستاذ محمد الهلالى
الاستاذ محمد ده صديق عمر الحاج محمد رمضان و هو رقم واحد بالنسبة له
يعنى الناس كلها كوم و الاستاذ محمد الهلالى كوم تانى
الاستاذ محمد برضو من الناس اللى بتكتب بقلمها
ما بيعرفش يكتب موضوعات منقولة
و ده ح تشوفوه بنفسكم فى دوار الاستاذ محمد الهلالى بشكل واضح
المواضيع الحصرية بترفع كتير جدا من المنتدى على فكرة
و انا مااقدرش اشكر الاستاذ محمد لانه بيكتب فى منتداه و مكانه
ده انا عايز اقول له خلليك معانا اكتر و اكتر
و ماتحرمناش منك لان الشخصيات الجميلة دى من النادر جدا
لما الواحد يتعرف على حد زيها
و زى ا بيقول المثل
معرفة الناس كنوز
و الاستاذ محمد الهلالى كنز كبير و مكسب كبير لأى انسان يعرفه
تحية و احترام للاستاذ محمد الهلالى





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:17 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

كتب جمال مطاوع .......


اولا وقبل اي شيء لابد من ان اتوجه بالشكر
للاستاذ ليدر
وهذا نظير ذكري في تاريخ افندينا واشار بالبنان
علي شخصي ومجهودي في المصري افندينا
السابق والحالي
والحقيقة كنا ولا زلنا انا والعمدة محمد افندي
لاننام والمتابعة بيننا كانت مستمرة والتفكير في
مستقبل الصفحة من اضافات فنية او مواضيع
كانت ولا تزال مستمرة
واستخدام الطرق المشروعة لجذب الزوار والاعضاء مع ملاحظة اننا كان ولايزال لنا مبدء
وهو الاحترام للجميع سواءكبير سنا او صغير
والانضمام لنا يكون نابع من العضو نفسة وان استمرارة بيننا كذلك من نفسة
مع تلافي كل الجوانب السلبية التي شاهدنها في
اماكن اخري
المهم اننا والحمد لله وبفضلة نجحنا بنسبة كبيرة في رؤيتنا التي هي لا تسيء لمنهج الاسلام او تغضب منا الله عز وجل { الكيف وليس الكم }
اشكر الاستاذ ليدر مرة اخري لذكره لي بطيب الكلام
كما اشكر كل الاعضاء وكل من ساهم بموضوع
او رد ولا ننسي زائرينا من الشكر
بكم نرتقي وباقلامكم نتقدم وبمجهودكم نرتفع بين مصاف المواقع الكبيرة
لكم خالص تحياتي





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:19 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

كتب سيد جعيتم ...الكبير والاخ والصديق



هذا تاريخ أصيل ضارب فى عمق التاريخ ، قد يكون تاريخ المنتدي ليس بطويل ولكنه عميق بالفعل .
أفتخر بتواجدي مع هذه الكوكبة المحترمة من السيدات والسادة الفضلاء وأفتخر بأنني أستفيد وأتعلم منهم
تحياتي للجميع
دمتم بخير وصحة





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:22 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

 كتبت نور الهدايه


بيت العائله هو مكن يجتمع فيه الاباء والابناء

المعلم والتلميذ

الاخوة والاخوات

وفي المصري افندينا اجتمعت كل اركان البيت الكبير

افندينا الغالي .... اخونا الاستذ جمال مطاوع.. استاذي ومعلمي الاستاذ ليدر

المفكر الاديب الاستاذ محمد الهلالي

الشاعر والزجال الخال عصمت
استاذتي ومعلمتي الاستاذه نشوي

ماشاء الله ولا قوة الا بالله

اطيب تمنياتي بسجل مشرف حافل بالابداع





توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:23 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

كتبت هناا



أروع إحساس أنه يكون الحلم واقع

واللي بنبنيه بنشوفه كل شويه يكبر

وقتها المجهود والتعب اللي ممكن يكونوا

تضيعهم الإبتسامه اللي دايماً بتحضن النجاح

نبذه تاريخيه جميلة شيقه

أمنياتي بالتوفيق دايماً لمنتدى بيجمع

أرقى شخصيات

وأجمل ارواح




توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:25 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

 كتب محمد ابراهيم


يعنى روعه من البدايه ربنا يحفظكم




توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 8:28 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
زائر
الرتبه:
الصورة الرمزية


البيانات
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه









توقيع : زائر





الجمعة 10 فبراير 2017, 9:19 pm
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
مدير الموقع
الرتبه:
مدير الموقع
الصورة الرمزية


البيانات
ذكر
رقم العضوية : 4
عدد المساهمات : 9776
التقييم : 402
تاريخ التسجيل : 07/11/2010
العمر : 51
التوقيت

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:
http://leader-des.com/vb/


مُساهمةموضوع: رد: محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه



محمد افندى وليدر ورحلة فى المنتديات موضوعات حصريه مميزه

حواديت وذكريات ههههههههههههههه
ايه يا كبير الحاجات اللى عمال تطلعها دى




توقيع : ليدر






الإشارات المرجعية


الــرد الســـريـع
..





تعليمات المشاركة
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة